25 dana zdravi recepti za doručak

2022-12-08

Nemaš vremena za doručak? Ne možeš jesti rano ujutro? Hajde da ovih 25 dana otkrijem male tajne doručkovanja. Što kažeš?

doručak koji obožavam
doručak koji obožavam

25 dana zdravi recepti za doručak

Moram priznati da ovdje malo kasnim ali zato ću pustiti u jednom članku 3 recepta jer ovu kampanjicu da približim doručak baš tebi koja ga izbjegavaš izgovorima, sam započela prije 3 dana i idem sve do kraja ove godine.

Dakle idemo, i obavezno mi piši svoj utisak, pogotovo ako si odlučila uvesti ovu naviku u svoju svakodnevnicu.

1/25 dana zdravi recepti za doručak

Prvi dan bila je Happy Bowl, odnosno sretna zdjela.....

Recept je:

  • 2,5dcl vode
  • 2 mjerice herbalife shake ( ti možeš onaj koji ti koristiš i voliš )
  • 1 mjerica herbalife mješavine za proteinski napitak ( onaj koji koristiš, ti izaberi )
  • 1 jušna žlica lanenih sjemenki ( mljevenih )
  • za dekoraciju fit confleks, suhe jagode i svježe borovnice

Pogledaj kratki video sretne zdjelice.

2/25 dana zdravi recepti za doručak

Drugi dan bile su savršene krem palačinke.

Recept je:

Palačinke

  • cca 0,3 dcl biljnog mlijeka
  • 🥞 tri jušne žlice brašna ( ja sam zobeno i 1 žlicu lanenih sjemenki sve smiksano )
  • 🥚 1 jaje
  • blendadti do smjese kao za američke palačinke


Krema:

  • 💧 cca 1 dcl vode
  • 💥 2 mjerice shake čokolada i naranča ( ja sam koristila Herbalife shake ti mozeš koji hoćeš )
  • blendati i preliti preko palačinki...
  • Stavila sam za dekoraciju pola suhe jagode, nekoliko fitnes mrva confleksa i domaće aronije.... 


Pogledaj kratki video recepta ispod.

3/25 dana zdravi recepti za doručak

Treći dan je bila čarobna zdrava topla čokolada. Ovog dana kiša je kucala po prozorima i toliko sam bila raspoložena za topli napitak koji će me utopliti, raspoložiti ali i nahraniti.

Recept je napisan u videu, a ja ti ispod stavljam link da ga pogledaš i isprobaš.

I tako su prošla tri zanimljiva dana uz tri čarobna doručka.

Ovo su recepti koji su brzo gotovi u svega nekoliko minuta, a još brže se pojedu jer su božanskih okusa.

Dakle izgovor nemam vremena za pripremu doručka draga moja više ti ne prolazi, jer ako mogu ja čak i sad sa štakom biti u kuhinji 5min max 10min uz oprani blender mislim da možeš i ti. Pazi sad izazivam te da pokušaš, a onda mi piši.

Do sutra s novim receptom za doručak i novom ćakulom isprobaj recepte i podjeli ih sa prijateljicom, a sad želim ti da kreiraš svoju zemlju snova.

tvoja Slavica.

Ostanite u kontaktu

Pišite i pitajte.....

trudim se odgovoriti najkasnije u roku od 48h

E-mail
sradovcic.radovi26@gmail.com

Prijavite se na newsletter

Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti