25 dana zdravi recepti za doručak

2022-12-12

Danas dijelim s tobom 4 fenomenalna recepta za doručak

Prvi je glatki, gusti shake koji se topi u ustima. Ja ga obožavam...... a mislim da će ti slika i link za video ispod sve dočarati, naravno osim okusa koji moraš sama isprobati.

Drugi receptić je slani doručak. Slana špinat palačinka punjena s matovilac salatom, rajčicom, klicama luka i krem namazom od shake gljiva, naprosto volim gljive, a ti?

Da ti ne pišem vidi sliku i video na linku ispod, i piši kako ti se sviđa ovaj slani recept za zdravi doručak.

A ne samo da je doručak divan, pokazala sam u videu kako zapravo započinjem svoja čarobna jutra uz meni najvažniju osobu.

Treći recept je spao na nedjelju kad osim čaloje zajedno obiteljski doručkujemo. Ovo je jedna od onih priprema koje su najjednostavnije jer moja bolja polovica voli shake bez ikakvih dodataka i mojih kreacija. Što da ti kažem stara je to garda.....hahhahahah

Slika i link će sve da ti pokažu u detalje.....uživaj.

Četvrti recept na 7 dan od 25 dana zdravi recepti za doručak, mene je oduševio. Kremasta voćna pita je moj favorit i znam ako se odlučiš isprobati da ćeš i ti uživati u svakom zalogaju. Ne daj se mojoj priči,  pogledaj sliku i link video na mom IG profilu i obavezno mi piši što misliš.

Priprema ovih jela su od 1,5min do zadnjeg koji se priprema 20min ako se ne pripremi tijesto večer prije u tom slučaju priprema je ujutro 2,5min.

Nutritivno su jako bogati, dok su kalorijski cca 300Kcal maksimalno, što je super za bogat, zasitan doručak za sve one koji skidaju kilograme, dobivaju kao i one koji održavaju tj zdravo se hrane.

Mislim da idem u dobrom smjeru da svojim receptima koje pravim ( nisam sve ja izmislila ali sam svaki prilagodila sebi ) razbijem mit kako je zdrava hrana ružna i bezukusna.

Vidimo se na sljedećoj ćakuli, a do tada budi kreator svoje zemlje snova

Tvoja

Slavica.

ps Podijeli članak s frendicom za koju znaš da je gurman i svakako se prijavi za newsletter jer stižu super teme i na mail.


Ostanite u kontaktu

Pišite i pitajte.....

trudim se odgovoriti najkasnije u roku od 48h

E-mail
sradovcic.radovi26@gmail.com

Prijavite se na newsletter

Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti