4 mjeseca najbolja prijateljica štaka

2023-01-23

Koliko si se puta u životu zapitala zašto baš meni? Kako sad dalje? Što trebam naučiti iz ove situacije u kojoj sam se našla? Nije ni čudo da sam ovakva, bez energije, snage i s viškom kg! Kako kad se sve srušilo na mene? Ne mogu ja to!

Prije sad više od 4 mjeseca sastavila sam se sa štakama jer sam doživjela kako mi zbog boli u leđima otkazuje desna noga, a ponekad se bol reflektira i u lijevu nogu pa se ja nađem na podu s pitanjem zašto meni? Kako i što dalje? Što trebam naučiti, sebe staviti na prvo mjesto ili? No ovo dalje nisam, u nastavku pročitaj zašto se to nisam pitala.

Neću danas previše pričati o povijesti bolesti jer još uvijek sam po bolnicama i pregledima, beskonačnim snimanjima, današnja ćakula svodi se da sam imala potrebu, draga moja podijeliti s tobom ovo svoje iskustvo. Pitaš se zašto? Čemu?

Evo zašto i čemu.

Unatoč bolovima, dugotrajnom ležanju, neaktivnosti, ne mogućnosti vođenja brige u potpunosti o sebi i svojoj obitelji, djetetu, izborila sam se da ne padnem u depresiju, naravno uz podršku i pomoć najmilijih i to mi je najveća pobjeda koju donosim iz 2022.god. u 2023.god. jer rad na sebi i osobni razvoj služi.

No ima još nešto bitno u ovoj priči. Zbog mojih dobrih navika i mog lifestylea zadnjih 5 godina moji mišići nisu u potpunosti atrofirali, dapače, moje tijelo se bori i ima snage za sve izazove kroz dan, imam energije, probava mi je top, a vaga pokazuje brojeve koje želim vidjeti.

Naravno da sam i ja samo jedna žena i da sam itekako daleko od svoje najbolje verzije ali nisam gore od prije, nisam se unazadila, već sam koliko toliko postojana hahhahah ako mogu tako reći. 

Danas dijelim s tobom činjenicu da dobar izgled, tjelesnu formu, energiju, nadutost, probavu možeš regulirati i održavati mada ne možeš trenirati ili imati aktivnost, samo prehranom, ali naglašavam ako možeš onda je to ne poželjno već neophodno da vježbaš.

Dakle stani na tren i odgovori sebi, ne meni, da li si zadovoljna sa sobom? Da li ti nedostaje energije i imaš li redovnu probavu? Imaš li višak ili manjak kilograma s kojima se boriš i redovno gubiš te bitke pa čak i ratove?

Ako si odgovorila na bilo koje pitanje sa DA vrati se nekoliko redova gore i odgovor ti je tu, a ja se nadam da će ti poslužiti, pomoći ti, te da ćeš dobiti vjeru da možeš i ti biti zadovoljna sa sobom.

Čitamo se u sljedećoj ćakuli.

Do tad budi kreator stvarnosti u svojoj zemlji snova

tvoja

Slavica


Ostanite u kontaktu

Pišite i pitajte.....

trudim se odgovoriti najkasnije u roku od 48h

E-mail
sradovcic.radovi26@gmail.com

Prijavite se na newsletter

Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti