Kako sam smršavila 40+ kg i kako uspješno održavam svoj rezultat!?!

2022-12-07

"Jesi to ti? Nisam te prepoznala, kako si uspjela tako se transformirati?" Najčešći su komentari koje čujem gotovo svakog dana kad sretnem nekog koga nisam dugo susrela. I da, još jedan koji gotovo svi kažu je: "da se nisi nasmijala ne bih te prepoznala!!!!!!" Kad pogledaš sliku gore koji bi tvoj komentar bio da si me onda poznavala?

Možda si pomislila "Impresivno".....možda na slici dobiješ dojam waauuu i da, definitivno transformacija je stvarno velika, no PROCES je ono što čini razliku vjeruj mi.

Kako sam smršavila?

Odgovor je: izgladnjivanjem i raznim dijetama, gladovanjem i izbacivanjem namirnica iz prehrane, preskakanjem gotovo svih obroka osim ručka ( koji je bio oskudan ), ispijanjem hektolitara kave uz poslasticu koju bih si dozvolila gospodičnu JABUKU.

Glupo, zar ne? Tek češ čuti koliko je to bilo glupo.

Rezultat je bio očit, topila sam se preko noći, doslovno. Kako i ne bi uz tu prehranu, no na moju žalost nisam gubila "samo" masti, već sam gubila, uništavala mišiće.

Poremetila mi se probava, poremećaj u prehrani ( želudac više nije baš najbolje probavljao normalan unos hrane ), pao mi je imunitet, energije sam imala u tragovima. To su bili najveći rezultati ovakvog gubljenja kg.

Još misliš da je prvi dojam impresivan? Ok idemo dalje.

15god potpomognute oplodnje ( ICSI, što će jednom biti i ovdje tema ćakule ), zbog koje sam i morala gubiti kilograme, a sam ih gubila  na spomenut način morala sam uzimati vitamine, razne pripravke domaće radinosti ( koji su bili super, da se razumijemo ), kako bih podigla bar malo imunitet i pomogla tijelu da dobije najveću borbu ICSI. I pogađate, uspjela sam. Ostala sam trudna. Kroz trudnoću sve je bilo super osim moje probave s kojom sam vodila velike bitke. Nakon poroda, najsretnija sam jer držim svoju bebu u njedrima, ali istovremeno rapidno gubim kg, nemam apetit, probava koma, imunitet opet u padu, a energiju sam imala samo majčinskim nagonom, zbog nje i drugog objašnjenja nema.

I dalje priča ide:

Kako održavam svoj rezultat?

9 mjeseci od poroda i mnogih pokušaja da se vratim u normalu jer moram, preko društvenih mreža upoznala sam svoju mentoricu, danas vjernu prijateljicu i više od toga, koja me inspirirala svojom pričom o zdravom doručku, zdravoj prehrani, staničnoj hrani i dodatcima prehrani koji su njoj pomogli riješiti izazove s probavom.  I Bummm, pogodak u sridu. Sve sam isprobala i ništa nije davalo rezultate,  možda ovo pomogne, nemam što izgubiti, pomislila sam. Doručak koji nikad prije nisam imala, detox napitak i energiju, vitamini, biljna vlakna....uzimam sve, to je to, sve ili ništa.

Nakon svega 3 dana samostalno sam išla na wc, koliko god glupo zvuči to je za mene značilo jedno, a to je, ako sam zbog ovog plana prehrane imala normalnu probavu....tu sam do kraja života.....

Ostalo je povijest....krenula sam i u poslovni dio i edukacije o prehrani, ali važnije je da sam u 1 godinu podigla imunitet, riješila u potpunosti probavu, dobila svoje mišiće nazad uz minimalne treninge, najveću borbu u periodu od 4 godine koliko sam na planu prehrane vodila sam s visećom kožom zbog nepravilnog mršavljenja koja je ostala na meni ( nije imala vremena prirodno se povlačiti ), no cijelo vrijeme zato energija pršti iz mene čak i sad kad imam velike izazove s kralježnicom ( protruzijom diskova ) i nosim štaku jer ne mogu hodati. Zbog bolova i terapija gubila sam apetit ali fit plan prehrane i dalje je moj junak koji me nosi ka oporavku da imam energije i da mi se atrofija mišića noge lakše oporavlja te se vješto bori s mojim apetitom i daje mom tijelu nutrijente potrebne za život ( naravno da jedem sve jer plan se mora pratiti ).

Vjerovala ili ne Paretov zakon i ovdje vrijedi 80% našeg zdravlja i izgleda je prehrana, a 20% tjelesna aktivnost.

Smršaviti je lako, ali pitaj me kako............

ZAKLJUČAK:

Za postizanje rezultata prvenstveno zbog zdravlja našeg tijela, pa onda željenog izgleda ne treba se izgladnjivati, izbjegavati obroke, izbacivati namirnice, isto tako ni nastaviti starim navikama koje su nas i dovele do stanja u kojem jesmo. Treba birati pažljivo namirnice, pravilno ih pripremati, imati redovite obroke, piti dovoljno vode, imati redovan san ( odmor ) i tjelesnu aktivnost. Kod gubljenja kg ( masti ) biti u blagom deficitu Kcal, a kod dobivanja zdravih kg u suficitu Kcal.

Podsjećam te da nitko ne kreće sa iste startne pozicije i da je najbolje imati pouzdanog trenera, mentora, savjetnika za prehranu, nutricionista ili nekog tko se stručno bavi s tim izazovima te pratiti plan i samim tim mijenjati navike koje će davati pozitivne rezultate kojima težiš.

I zapamti nije došlo preko noći, neće ni otići......strpljenje.

Sretno ti ........ i piši mi ako te nešto zanima, imaš pitanje, nije ti jasno nešto, slobodno tu sam da ti odgovorim i ako mogu pomognem.

Ako ti se sviđa članak, misliš da je koristan ili možda inspirativan slobodno ga podjeli s prijateljicom i svakako se prijavi dolje na newsletter.

Želim ti da da budeš kreatorica svoje zemlje snova.

Do sljedeće ćakule, tvoja

Slavica


Ostanite u kontaktu

Pišite i pitajte.....

trudim se odgovoriti najkasnije u roku od 48h

E-mail
sradovcic.radovi26@gmail.com

Prijavite se na newsletter

Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti